Sunday, June 20, 2010

... spEciaL deDicatiOns...=)


Bunga ni untuk abah n mama..=)

Bismillahirrahmanirrahim...

To my 'abah':

"SELAMAT HARI BAPA,ABAH.."

Ucapanku buatmu :

Moga luka abah cepat sembuh dan sihat sokmo,k...
Tahniah!! Da dpt sorang menantu.. Hek3..
N semoga hidupmu sentiasa dirahmati dan diredhai Allah..
Amiin...

................................................................................

Pada kesempatan kali ni,nak ucap gak "Selamat Hari Lahir" untuk mama..( 27 Jun)
Takpela, wish awal cket.. =)

Moga mama dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu...
N lastly, bahagia didunia n di akhirat..

Luv both of u very much!!!
Maafkanlah segala kesalahan,kekhilafan,kenakalan,kedegilan anakmu ini ye..

Ku doakan yang terbaik,buatmu "abah dan mama"...
(^_^)


Doa untuk kedua ibu bapa :

Ya Allah! Ampunilah bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapaku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku di masa kecil.


Secangkir madah :

Anak-anak, jiwanya tidak sebesar ayah dan bonda. Kasihnya kadang-kadang tidak sampai ke makam ayah dan bonda. Namun seorang ibu dan ayah, mampu menahan pedih dan perit membesarkan anak-anaknya. Bukan setahun dua malah majoriti nyawa dan usia. Mereka mampu membelai, mereka mudah memaafkan kita, kerana mereka kasih dan cinta, dengan CINTA TANPA SYARAT.
(saifulislam.com)


7 comments:

محمد حذوان بن حميدان said...

'A Dad is a person
who is loving and kind,
And often he knows
what you have on your mind.
He's someone who listens,
suggests, and defends.
A dad can be one
of your very best friends!
He's proud of your triumphs,
but when things go wrong..'

hargailah mereka selagi mana kte mmpu mnatp wajahnya serta mencium pipinya.. renungan bersama..(^_^)

...wardahdiana... said...

salam...

to hzwan:
tq2..
"but when things go wrong..
???
cam tergntung je di situ..
hurmmm..

-cik.dyanabahri- said...

ust. hazwan:
bagus3.dat quote tu.
mcm poem pun boleh.

kak yana:
haha.
agakla, kite pun rase tergantung
poem tu.
errr..
selamat hari bapa utk semua bapa kat dunia.

*really miss late ayah.
*appreciate them honestly,

...wardahdiana... said...

salam...
to dyana bahri..
tq dtg ziarah..
=)
bykkan brdoa utk ayah ye..
insyaAllah,kite phon agar diberikan segala yang terbaik untuk mereka..

محمد حذوان بن حميدان said...

he3..
mmg pn trgantung..jadi pndai2la smbung ye.. (^_^)

...wardahdiana... said...

salam..
to hzwan :
takpe..
len kali la smbung..

i_me.... said...

salam ziarah...=)

slmt hr bapa utk En. Ngah hehe..dan slmt becoming besday utk mak awk, Che Su ke?xingt plak hehehe...

Hepi always syg...muah3~~